Form of Work
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Czajkowska Monika (matematyk)
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Więckowski Ryszard (1935-2002)
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Rozumienie
(3)
Dziecko
(2)
Autyzm
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Geometria
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Pojęcia
(1)
Przywiązanie (psychologia)
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Spostrzeganie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczeń
(1)
Uczucia
(1)
Zdolność do rozumienia emocji
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Psychologia
(2)
Matematyka
(1)
6 results Filter
Book
CD
In basket
"Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć" : rozumienie pojęć przez dzieci / Monika Wiśniewska-Kin. - Wyd. 2. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. - 195 s. : ilustracje ; 24 cm dysk optyczny (CD-ROM).: Monika Wisniewska-Kin "Chcieć, pragnąć, mysleć, wiedzieć" - rozumienie pojęć przez dzieci (9 K).
Bibliogr. s. 185-192.
Streszczenie: W książce rozpatrzono językoznawcze podstawy kognitywizmu (ramy czasowe, zasięg terytorialny, przedstawiciele, przedmiot badań, przyswajanie języka przez dzieci, metody badań). Opisano badania dotyczące rozumienia pojęć z wybranego kręgu znaczeniowego w świadomości dzieci 7-10 letnich (160 dziewcząt i 136 chłopców) oraz sposobu przyswajania przez nie treści słów. Badania przeprowadzono w czterach szkołach podstawowych wojewodztwa łódzkiego w roku akademickim 2003/2004, w których zastosowano ankietę, wywiad, obserwację oraz analizę pracy własnej dzieci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40008 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again