Form of Work
Artykuły
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Raszka Renata
(1)
Zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Socjalizacja
(2)
Dziecko
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Kieszonkowe
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pieniądz
(1)
Praca
(1)
Socjalizacja ekonomiczna
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Film i Media Audiowizualne)
Bibliogr. przy pracach
Streszczenie: Wpływ treści mediów na zmianę kulturowych konstruktów "dziecka (dzieciństwa)", "dorosłego (dorosłości)" i życia rodzinnego. Analiza zmieniających się światów wartości, ujawniających się w przekazach medialnych. Przedstawienie roli dziecka w procesach kulturowych społeczeństwa konsumpcyjnego oraz rozrywek i zabaw dla dzieci - ich zagrożeń i korzyści. Ukazanie socjalizacji dziewczynek i chłopców w potrzasku kulturowych pułapek oraz obrazu dziecka w mediach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39922 (1 egz.)
Article
In basket
E-book
In basket
Artykuł omawia crowdfunding jako innowacyjne zjawisko społecznego finansowania przedsięwzięć biznesowych, zwłaszcza tych innowacyjnych oraz o podwyższonym ryzyku. Celem artykułu jest charakterystyka crowdfundingu na tle istniejących uwarunkowań prawnych dla rozwoju finansowania społecznościowego, zarówno w kraju, jak i za granicą (USA, UE). Przyjmuje się, że: 1) crowdfunding jest to forma odpowiednia do finansowania projektów innowacyjnych, zwłaszcza start-upów o podwyższonym poziomie ryzyka; 2) crowdfunding w zestawieniu z tradycyjnymi modelami biznesowymi jest innowacyjną formą pozyskiwania kapitału na rozwój. W artykule omawia się rozwój idei crowdfundingu oraz podejmowane w różnych krajach, w tym w Polsce, próby jego prawnego uregulowania. Polska należy do grupy państw europejskich, w których brak jest kompleksowej regulacji prawnej odnoszącej się wprost do istoty crowdfundingu. Zwraca się uwagę na rolę Komisji Europejskiej w badaniu finansowania społecznościowego i ocenie jego skuteczności w odniesieniu do przedsięwzięć biznesowych o podwyższonym ryzyku. Efektem przeglądu najbardziej powszechnych modeli crowdfundingowych jest wskazanie ich istotnych cech, podobieństw i różnic, także pod kątem zabezpieczenia interesów dawcy i odbiorcy finansowania.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again