Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Baran Jolanta
(1)
Król Anna
(1)
Ploch Leszek
(1)
Poradnik
(1)
Rakowska Alicja
(1)
Serafin Teresa
(1)
Tkaczyk Grażyna (1955-2009)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Szkolnictwo specjalne
(9)
Kształcenie integracyjne
(3)
Integracja
(2)
Integracja społeczna
(2)
Integracja w nauczaniu
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo w stopniu lekkim
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Szkoła
(1)
Szkoła specjalna
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Problem integracji / Otton Lipkowski // SZKOŁA SPECJALNA. - 1999, 2, s.67-72.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Pokłosie konferencji na temat "Pedagogika specjalna - idea, treści, rzeczywistość", zorg. w Krakowie w dniach 4-6 czerwca 1999 r. przez Katedrę Pedagogiki Specjalnej WSP
Streszczenie: Pokłosie konferencji "Pedagogika specjalna - idea, treści, rzeczywistość". Konferencja stanowiła forum wymiany poglądów nt. kwestii teoretycznych związanych z rozumieniem tytułowego pojęcia, a zarazem miała pokazać różne możliwości jego wykorzystania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Włączanie społeczne w placówce specjalnej / Leszek Ploch. - Warszawa : Difin, 2011. - 325 s. : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 313-325.
Streszczenie: Przedstawienie propozycji, wskazówek wychowania włączającego podopiecznych o obniżonej sprawności umysłowej w warunkach systemowego kształcenia i zorganizowanej opieki w placówce specjalnej ze szczególnym uwzględnieniem metod terapii. Opisanie optymalnego modelu takiej placówki. Przybliżenie zjawisk, procesów, prawidłowości i wskazań strategii włączającej w aspekcie zaspokajania indywidualnych potrzeb rozwojowych podopiecznych, zwłaszcza w zakresie kompetencji społecznych, jak też pracy pedagogiczno-integracyjnej. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do pedagogów-wychowawców, terapeutów, specjalistów, studentów o kierunku pedagogiczno-nauczycielskim, rodziców oraz osób wspierających podopiecznych z niepełnosprawnością intelektualną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42113 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [94]
Streszczenie: Autorka dzieli się własnymi pomysłami konspektów do lekcji indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych. Wybrała przykłady zajęć najbardziej lubianych przez dzieci i przynoszących najwięcej efektów dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37134 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej