Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Chmielecka Ewa
(1)
Góralska Renata (1969- )
(1)
Jung-Miklaszewska Joanna
(1)
Kosiorek Małgorzata
(1)
Kruszewski Zbigniew Paweł (1949- )
(1)
Matuszczak Katarzyna
(1)
Sobocińska Marta
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(5)
Nauczyciele
(2)
Program nauczania
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Edukacja medialna
(1)
Informatyka
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Polityka publiczna
(1)
Polityka społeczna
(1)
Refleksyjność
(1)
SMART (program UE)
(1)
Szkolnictwo
(1)
Wybór zawodu
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Czechy
(1)
Holandia
(1)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Programy nauczania
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Scenariusze powstały w ramach pracy grupy Język Polski, wchodzącej w skład komponentu 04 ARKA Programu SMART Phare.
Streszczenie: Publikacja prezentuje jedenaście szkiców, w których autorzy podejmują istotną problematykę, związaną z kształceniem polonistów zarówno w kolegiach nauczycielskich, jak i w wyższych szkołach pedagogicznych czy uniwersytetach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35917, 35916, 35911, 35910 (4 egz.)
Artykuł
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 21.
Artykuł powstał na podstawie badań przeprowadzonych w latach 2017-2020 w ramach projektu Erasmus+ "Development, assessment and validation of social competences in higher education - DASCHE" (www.dasche.eu).
E-book
W koszyku
OD REDAKCJI JAK KSZTAŁCIĆ SOCJOLOGÓW? Niniejszy zeszyt Przeglądu Socjologicznego jest poświęcony problemom dydaktycznym. Jakkolwiek dydaktyka dominuje w codziennej działalności nauczycieli akademickich, rzadko jest przedmiotem debaty ponadlokalnej (czyli dotyczącej bieżących spraw organizacyjnych), analizującej sens i charakter studiów socjologicznych. Jesteśmy w trakcie przemian szkolnictwa wyższego ze względu na nowe Ustawy oraz wdrażanie doświadczeń i ustaleń Unii Europejskiej (proces boloński, krajowe ramy kwalifikacyjne). Przemiany te są odpowiedzią na wyzwania współczesności. Są też przedmiotem dyskusji w środowisku socjologów, w ramach Konferencji Instytutów Socjologii, na konferencjach (m.in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – listopad 2010) i na Zjeździe w Krakowie (wrzesień-2010). Takie właśnie są źródła prezentowanych tekstów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej