Form of Work
Artykuły
(6)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Bryńska Anita (1964- )
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Halicka Agnieszka
(1)
Haładus Beata
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Ostarek Ewa
(1)
Paradowski Mateusz
(1)
Rejszel-Stępień Kamila Olga
(1)
Stępień-Rejszel Kamila Olga
(1)
Wolańczyk Tomasz
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(7)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Audience Group
Nauczyciele
(3)
Bibliotekarze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK)
(6)
Zastosowania internetu w edukacji
(3)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Internet
(1)
Kształcenie
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Smartfon
(1)
Tik kurczowy
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(1)
8 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41857 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Article
In basket
TIK w bibliotece / Beata Haładus. W: Biblioteka w Szkole. 2019, nr 5, dodatek: Biblioteka Centrum Informacji. nr 2, s. 6-7. - 2019.
Article
In basket
E-book
In basket
Seria: Publikacje Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (5), ISSN 2719-8065 Monografia zawiera teoretyczne i praktyczne rozważania na temat motywacji w edukacji językowej ukazanej przez autorów zarówno z perspektywy nauczającego i uczącego się w różnych grupach wiekowych, na różnych poziomach zaawansowania językowego, a tym samym w różnych kontekstach edukacji językowej: w szkole, na studiach neofilologicznych czy też niefilologicznych (lektoraty językowe). Całość zebranych tekstów podzielona została na trzy części tematyczne obejmujące pojęcie motywacji i czynników motywacyjnych w glottodydaktyce, motywację w różnych kontekstach edukacyjnych oraz zastosowanie nowych technologii w rozwijaniu motywacji w ujęciu praktycznym. Wybór tekstów powinien skłonić Czytelnika do refleksji nad tym czym jest motywacja, jakie czynniki na nią wpływają, jaką rolę odgrywa w jej kształtowaniu nauczyciel glottodydaktyk.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again