Forma i typ
Publikacje fachowe
(9)
Książki
(7)
Artykuły
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Czajkowska Irena (?-2008)
(2)
Herda Kazimierz (1938-2008)
(2)
Pętlewska Halina
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Borkowska Aneta (psycholog)
(1)
Czabaj Renata
(1)
Domoradzki Stanisław
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Kukuła Danuta
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Opolska Teresa
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Rożyńska Małgorzata (1964- )
(1)
Strużyk Lucja
(1)
Wojdyła Emilia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
2001-
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(6)
Niepowodzenia szkolne
(6)
Czytanie
(5)
Nauka czytania
(5)
Nauka pisania
(5)
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Pisanie
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Specyficzne trudności w uczeniu się
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Korekcja czytania
(2)
Korekcja pisania
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(2)
Dziecko z ADHD
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metody nauczania
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Publikacje
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w szkole / Irena Czajkowska, Kazimierz Herda. - Wydanie szóste. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, [2003]. - 149, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Psychologia - Pedagogika)
Poradnik metodyczny adresowany do nauczycieli nauczania początkowego, stanowi pomoc w organizowaniu pracy terapeutycznej z dziećmi, które mają trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Autorzy koncentrują się na trudnościach specyficznych, spowodowanych zaburzeniami funkcji percepcyjno-motorycznych. Zawarty w książce zestaw wielostronnych ćwiczeń oraz konspektów zajęć stanowi zweryfikowany praktycznie materiał do zajęć indywidualnych i grupowych z uczniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37982 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i 4 stronie redakcyjnej rok wydania 1989.
Bibliografia na stronach 177-179.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30950 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przezwyciężanie trudności w czytaniu i pisaniu / Halina Pętlewska. - Wydanie II poszerzone. - Kraków : "Impuls", 1999. - 78, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 78-[79].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przezwyciężanie trudności w czytaniu i pisaniu / Halina Pętlewska. - Kraków : "Impuls", 1998. - 35, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Logopedia)
Bibliografia na stronach [37-38]
Krótkie opracowanie poświęcone podstawowym zagadnieniom dysleksji, dysgrafii i dysortografii (rozszerzona wersja artykułu z "Wiedzy i Życia"). Omówiono istotę i symptomy dysleksji w rozwoju dziecka, a następnie u dzieci uczących się czytać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45527 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 56-60.
Publikacja przeznaczona dla nauczycieli, pedagogów i reedukatorów, ma pomagać w rozpoznawaniu przyczyn opóźnień funkcji percepcyjno-motorycznych dzieci z deficytami rozwojowymi. Opóźnienia te hamując prawidłowy przebieg procesów czytania i pisania stają się w konsekwencji przyczyną zaburzeń emocjonalnych i trudności wychowawczych. Oprócz charakterystyki zaburzeń autorka przedstawia wybrane techniki reedukacyjne i proponuje pięć metod pracy z dziećmi wymagającymi indywidualnego traktowania: Metodę Dobrego Startu; Ruchu Rozwijającego W.Sherborne; leczniczo-pedagogiczną J.Magnuskiej; tzw."18 struktur wyrazowych" oraz koncepcję procesu reedukacji B.Zakrzewskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34935 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej