Form of Work
E-booki
(7)
IBUK Libra
(7)
Author
Niepokólczycka-Gac Jagna
(4)
Burgiełł Joanna
(1)
Galas Elżbieta
(1)
Jerzak Marta
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
7 results Filter
E-book
In basket
Opis: Zasady pracy z uczniem słabowidzących I niewidomych System I warunki kształcenia Miejsce w klasie Metody I sposoby nauczania Rola pełnosprawnego kolegi Ocenianie Dostosowanie metdo, form I wymagań Uczeń niewidomy Narzędzia przydatne w pracy z uczniem słabowidzącym W lewo, w prawo, nad I pod – czyli gdzie ja jestem – scenariusz zajęć Odkrywamy swoje zalety – scenariusz zajęć Nie zrobię tego sam, czyli jak prosić o pomoc Żeby nam się chciało chcieć, czyli rzecz o automotywacji '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Opis: Zasady pracy z uczniem niesłyszącym I słabosłyszącym Osoba niesłysząca a słabosłysząca Charakterystyka problemów uczniów wynikających z wady słuchu O czym należy pamiętać w pracy z uczniem niesłyszącym I słabosłyszącym Narzędzia przydatne w pracy z uczniem niesłyszącym I słabosłyszącym Ćwiczenia ogólnorozwojowe, popawiające koordynację psychoruchową I sprawność fizyczną Myślenie przyczynowo-skutkowe Ćwiczenia wykorzystujące resztki słuchu Ćwiczenia usprawniające narząd mowy Budujemy zespół – uczymy się tolerancji – scenariusz zajęć Można rozmawiać na różne sposoby – scenariusz zajęć '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Opis: Uczniowie z ADHD charakterystyka zaburzenia Kryteria diagnostyczne ADHD według ICD-10 Szkoła podstawowa, szkoła średnia Dziewczęta Specyficzne trudności w uczeniu się ADHD a dyskalkulia Powikładnia, zaburzenia współwystępujące ADHD a niepożadane zachowania Kiedy warto skorzystać ze strategii “okularów na ADHD” Dekalog pracy z nadpopudliwym uczniem w szkole Narzędzia I techniki do wykorzystania podczas lekcji Techniki pracy z zaburzeniami uwagi Prace domowe Metody pracy z nadruchliwością Strategie na impulsywność '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Opis: Zasady pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną Zasada ciągłości oddziaływań terapeutycznych Dobór odpowiedniego sposobu nauczania Wartość dodana w pracy zespołowej Rozpoznanie potrzeb Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny Rola nauczyciela, ewaluacja działań Narzędzia przydatne w pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną Ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową Ćwiczenia usprawniające spostrzeganie Ćwiczenia pamięci wzrokowej bezpośredniej oraz uwagi Ćwiczenia rozwijające percepcję słuchową Ćwiczenia wrażliwości słuchowej, ćwiczenia rytmiczne Ćwiczenia analizy I syntezy słuchowej Ćwiczenia rozwijające I usprawniające orientację czasowo-przestrzenną Motoryka wielka I mała Organizacja kształcenia Czas trwania nauki Wczesne wspomaganie Odroczenie obowiązku szkolnego, dostępne formy kształcenia, przewóz Liczebność klas, dodatkowa pomoc Uczeń niepełnosprawny w stopniu lekkim Niepełnosprawność umysłowa w stopniu umiarkowanym I znacznym Niepełnosprawność w stopniu głębokim '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Opis: Uczniowie z chorobami przewlekłymi Propagowanie wiedzy o zasobach służby zdrowia Dziecko chore a procedury postępowania Cukrzyca Epilepsja Astma Zaburzenia psychotyczne Depresja Wskazówki do planowania lekcji wychowawczych Wszyscy jesteśmy równi choć przecież się różnimy – scenariusz zajęć Pomagamy choremu koledze – scenariusz zajęć Uczymy się od innych, słabszych, chorych, niepełnosprawnych – scenariusz zajęć '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Opis: organizacja i wymiar pomocy dla uczniów z trudnościami w uczeniu się zasady organizacji zajęć wyrównawczych indywidualizacja pracy z uczniem mającym trudności w uczeniu się przyczyny szkolnych niepowodzeń i propozycje ich eliminacji proces indywidualizacji, a praca ze społecznością klasy prawne aspekty problemów z nauką kierowanie i zgłaszanie dziecka na badania w poradni psychologiczno-pedagogicznej opis badań psychologiczno-pedagogicznych struktura opinii psychologiczno-pedagogicznej grupowanie uczniów ze względu na róznorodne deficyty ryzyko dysleksji a dysleksja rozwojowa i jej przyczyny jak rozumieć opinię psychologiczno-pedagogiczną organizacja zajęć specjalistycznych i wyrównawczych współpraca z lokalnymi placówkami pomocowymi wzór opinii o dziecku z problamami w uczeniu się zasady pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Opis: Narzędzia przydatne w pracy z uczniem z autyzmem Systemy wzmocnień Wizualizacja Strukturalizacja czasu Zachowywanie stałości Angażowanie w sprawy klasowe Tworzenie sieci społecznej Przykładowe systemy zasad do zastosowania w klasie z osobą z autyzmem Przykładowy sposób analizowania trudnych zachowań dzieci ze spectrum autyzmu Zasady pracy z uczniem z autyzmem Autyzm – choroba czy zaburzenie Nawiązywanie I podtrzymywanie kontaktów I relacji społecznych Komunikowanie się Reakcje, zachowania, zainteresowania Specyfika funkcjonowania szkolnego Deficyty umiejętności społecznych Teoria umysłu Centralna koherencja Funkcje wykonawcze Zaburzenia sensoryczne Praktyczne porady dla nauczyciela Co ja czuję? Praca nad rozumieniem I nazywaniem swoich emocji – scenariusz zajęć Co dwie głowy to nie jedna – uczenie współpracy – scenariusz zajęć Lepiej cie zrozumieć – uczenie komunikowania się w sposób asertywny – scenariusz zajęć '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again