Form of Work
Artykuły
(4)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Author
Filipiak Ewa
(1)
Gnitecki Janusz (1945-2008)
(1)
Klapa Julia
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Plebański Stanisław
(1)
Rybicka Kornelia
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Uczenie się
(5)
Motywacja uczenia się
(3)
Czas
(1)
Czytelnictwo młodzieżowe
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Języki
(1)
Matematyka
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Podręczniki
(1)
Samorealizacja
(1)
Samowychowanie
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
badanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
6 results Filter
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Rezultaty wyników badań nad motywacjami i strategami uczenia się. Badaniami objęto 516 uczniów bydgoskich szkół podstawowych i gimnazjów.
No cover
Article
In basket
Referat wygłoszony podczas XXI Krajowej Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej w Bydgoszczy (17-19.09.2015 r.).
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 145-[147].
Streszczenie: Na podstawie eksperymentów diagnostycznych: dziecięcego liczenia i rozumowania operacyjnego w zakresie potrzebnym do opanowania pojęcia liczby autorka przeprowadza badania dzieci głuchych i niedosłyszących rozpoczynających naukę w klasie I. Określa poziom intelektualnych kompetencji do uczenia się matematyki w szkole. Omawia działania stymulujące ich rozwój w zależności od możliwości poznawczych, wykonawczych i komunikacyjnych. Podaje metody i scenariusze badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34687 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 253-256.
Streszczenie w języku angielskim.
Założenia przedstawionej tu koncepcji koncentrują się wokół rozwoju umysłowego powyżej górnych możliwości ucznia. Realizacja ich wiąże się z opracowaniem programów kształcenia stymulujących i wspierających rozwój wzwyż. Przedstawione tu supernauczanie, to nauczanie oparte na zintegrowanych zadaniach szkolnych realizowanych w warunkach synchronizacji funkcji fal mózgowych, relaksacji, wizualizacji, afirmacji oraz tworzenia skorelowanych struktur poznawczych. W pracy ukazano model edukacyjny uwzględniający wymienione czynniki procesu dydaktycznego, sposób projektowania dla niego programów nauczania oraz wyniki badań własnych, analizujące możliwości odejścia od nauczania tradycyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36148, 35375, 35054 (3 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again