Form of Work
Artykuły
(6)
Książki
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Author
Benner Dietrich (1941- )
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Buła Anna
(1)
Coombs Clyde Hamilton (1912- )
(1)
Dawes Robyn M (1936- )
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Kąkol Katarzyna
(1)
Laskowski Marek
(1)
Niemierko Bolesław
(1)
Nowak Jolanta (pedagog)
(1)
Stępkowski Dariusz (1968- )
(1)
Taraszkiewicz Małgorzata
(1)
Tversky Amos
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Audience Group
Doktoranci
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Studenci
(1)
Subject
Uczenie się
(8)
Nauczanie
(3)
Kształcenie
(2)
Decyzje
(1)
Jakość szkoły
(1)
Języki
(1)
Języki obce
(1)
Językoznawstwo kognitywne
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Matematyka
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Samokształcenie
(1)
Sport
(1)
Teoria informacji
(1)
Teoria nauczania
(1)
Teoria przepływu
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(1)
10 results Filter
No cover
Article
In basket
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 18028 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39973 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Book
In basket
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Bibliografia na stronach 389-417. Indeks.
W publikacji przedstawiono koncepcję umożliwiającą dalsze formułowanie dyrektyw dydaktycznych odnośnie do propedeutyki nauki w wyższych klasach ostatniego poziomu systemu kształcenia ogólnego i na pierwszych latach studiów wyższych. Odwołując się do wybranych paradygmatów nauki i typów wiedzy wykorzystywanych w nauczaniu szkolnym i akademickim, w książce położono powtórnie nacisk na zależności zachodzące między nauczaniem i uczeniem się.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
No availability information: sygn. 46592
E-book
In basket
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad kondycją wczesnej edukacji, potencjału dziecka i jego sposobów doświadczania świata, środowiska edukacyjnego rozwijającego potencjał i kompetencje dzieci, twórczego charakteru procesu uczenia się, a także metodologicznych aspektów badań dziecka i dzieciństwa. Tom jest zapisem wielowątkowej dyskusji toczonej z dwóch perspektyw - konstruktywistycznej i kognitywistycznej – wokół dzieciństwa jako zespołu dziecięcych doświadczeń, przeżyć i działań. Obecna w książce idea podejścia jakościowego potwierdza po raz kolejny, że zainteresowanie dziecięcymi znaczeniami nie ma prostych odniesień do zagadnień podejmowanych w tradycji ilościowych badań pedagogicznych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again