Form of Work
Artykuły
(11)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Kamińska-Holc Katarzyna
(2)
Baran Monika
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Małolepsza Katarzyna
(1)
Moskal Katarzyna
(1)
Neckar-Ilnicka Teresa (1957- )
(1)
Szymczak Małgorzata
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Wójtowicz Mirosława
(1)
Łabuńko Beata
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Year
2020 - 2021
(4)
2010 - 2019
(8)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Audience Group
Nauczyciele
(5)
Szkoły podstawowe
(3)
Klasa 4.
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8.
(2)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Subject
Poczucie własnej wartości
(11)
Uczniowie
(10)
Godzina wychowawcza
(3)
Grupy rówieśnicze
(2)
Pewność siebie
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(2)
Biblioteki szkolne
(1)
Biblioterapia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Lekcja biblioteczna
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Neill, Alexander Sutherland (1883-1973)
(1)
Praca zespołowa
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samokontrola
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Socjoterapia
(1)
Stres szkolny
(1)
Szkolnictwo
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(5)
Scenariusz zajęć
(4)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
12 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Szkoła demokratyczna ceni zdolności / Marzena Żylińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2014, nr 1, s. 13-20.
Streszczenie: Prawidłowy rozwój człowieka możliwy jest tylko wtedy, gdy ma on pozytywny obraz własnej osoby i nie boi się podejmować wyzwań. Dlatego szkoły demokratyczne wspierają dzieci w budowaniu wiary we własne możliwości, niezależnie od posiadanych uzdolnień. (http://www.psychologiawszkole.pl)
No cover
Article
In basket
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43957 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again