Form of Work
Artykuły
(4)
Książki
(2)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Author
Bochno Ewa
(1)
Chodowiec Agata
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Kuśnierz Cezary
(1)
Nowak Paweł Fryderyk (1977- )
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Oficyna Wydawnicza Impuls Wojciech Śliwerski
(1)
Okroj Grażyna
(1)
Szefler Elżbieta
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin )
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Uczniowie
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(2)
Wychowanie
(2)
Biblioteki szkolne
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dzień Ojca
(1)
Gotowość szkolna
(1)
Konkursy szkolne
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Scenariusze imprez okolicznościowych
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wartość
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 173-182. - Streszcz. ang.
Streszczenie: Przeobrażenia we współczesnym świecie, trnasformacja norm i wartości skłaniają do głębszego zastanoweinia się nad istotą i rolą wartości w życiu człowieka. W publikacji autorka koncentruje się na języku licealistów , ich wartościach i sposobie myślenia. Zamieszczone w książce teskty składają sie z trzech części: rozważań teoretycznych dotyczących nazw wartosci, ich rozumienia w języku młodzieży i propozycji rozwiązań praktycznych (przykłady ćwiczeń, scenariusze lekcji, zastosowania określonej metody). Wartości wokół których toczą się refleksje podzielone zostały na 3 grupy: pozytywne, negatywne i ambiwalentne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43506 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Zbiór opracowań z zakresu dyskursu polityczno-oświatowego o codzienności szkoły i edukacyjnych aspektów codzienności ucznia, także ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Przedstawiono m. in.: krytykę międzynarodowych badań PISA i sposobu wykorzystywania ich przez MEN, możliwości oddziaływania na jakość szkoły, ocenę gimnazjów, rolę rodziców w polskiej szkole, opinię rodziców 6-latków o obniżeniu wieku szkolnego, trudności edukacji aksjologicznej, różnice w socjalizacji dziewcząt i chłopców, edukację ekologiczną w gimnazjum, kształtowanie uczestnictwa dzieci i młodzieży w kulturze fizycznej, analizę porównawczą koncepcji edukacji wczesnoszkolnej Ludwiki Jeleńskiej i Doroty Klus-Stańskiej, pozaszkolną edukację matematyczną dzieci. Grupy uczniów o specjalnych potrzebach to uczniowie: nieprzystosowani społecznie, niepełnosprawni, z ryzyka dysleksji, wychowankowie domów dziecka, ubodzy. Omówiono też wyniki badań opinii uczniów nt. czynników ryzyka i czynników chroniących przed zachowaniami problemowymi - opinie młodzieży badano w ramach projektu Pomerania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43736 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again