Forma i typ
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(3)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Trochimiak Barbara
(2)
Aksamit-Staszkievicz Diana
(1)
Bochno Ewa
(1)
Fiedorczuk Irena
(1)
Fiedorczuk Justyna
(1)
Garbiec Mariusz
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Latosińska-Kulasek Joanna
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Olszewski Artur Tomasz
(1)
Przybyszewska Dominika
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Temat
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(11)
Szkolnictwo
(4)
Szkolnictwo specjalne
(4)
Wychowanie
(4)
Prawo oświatowe
(2)
Program nauczania
(2)
Dziecko autystyczne
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Gotowość szkolna
(1)
Metody nauczania
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Rodzice
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Przedstawiono założenia systemu integracyjnego, badania autorek (zrealizowane w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku), ich wyniki oraz charakterystykę badanej grupy i jej systemy wartości.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Artykuł dotyczy badań nad różnicami postrzegania przez uczniów oraz nauczycieli szkół w Polsce i na Litwie osób niepełnosprawnych intelektualnie.
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Zagadnienia kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Polskim systemie oświaty oraz edukacja integracyjna/włączająca.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Zbiór opracowań z zakresu dyskursu polityczno-oświatowego o codzienności szkoły i edukacyjnych aspektów codzienności ucznia, także ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Przedstawiono m. in.: krytykę międzynarodowych badań PISA i sposobu wykorzystywania ich przez MEN, możliwości oddziaływania na jakość szkoły, ocenę gimnazjów, rolę rodziców w polskiej szkole, opinię rodziców 6-latków o obniżeniu wieku szkolnego, trudności edukacji aksjologicznej, różnice w socjalizacji dziewcząt i chłopców, edukację ekologiczną w gimnazjum, kształtowanie uczestnictwa dzieci i młodzieży w kulturze fizycznej, analizę porównawczą koncepcji edukacji wczesnoszkolnej Ludwiki Jeleńskiej i Doroty Klus-Stańskiej, pozaszkolną edukację matematyczną dzieci. Grupy uczniów o specjalnych potrzebach to uczniowie: nieprzystosowani społecznie, niepełnosprawni, z ryzyka dysleksji, wychowankowie domów dziecka, ubodzy. Omówiono też wyniki badań opinii uczniów nt. czynników ryzyka i czynników chroniących przed zachowaniami problemowymi - opinie młodzieży badano w ramach projektu Pomerania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43736 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej