Form of Work
Książki
(3)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Author
Chądzyński Jacek
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Janiūnienė Erika
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Markevičiūė Lina
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Podgórniak-Krzykacz Aldona
(1)
Wojciechowski Eugeniusz
(1)
Ziębicki Bernard
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(4)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Usługi
(3)
Benchmarking
(1)
Marketing
(1)
Organizacje
(1)
Usługi informacyjne
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 results Filter
No cover
Book
In basket
(Monografie / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Prace Doktorskie ISSN 1733-7348 nr 6)
Bibliogr. s. 148-152
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42735 (1 egz.)
Book
In basket
Usługi : produkcja, rynek, marketing / Marianna Daszkowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 211,[1] s. : ilustracje,tab. ; 24 cm.
Streszczenie: Usługi stanowią obecnie w wielu krajach dominujący obszar działalności społeczno-gospodarczej, a rozwój ich produkcji świadczy o poziomie i jakości życia społeczeństw.Takż w strukturze polskiej gospodarki zarysowała się tendencja do dominacji sfery usług
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35703 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing usług : idee, zastosowania / Mirosława Pluta-Olearnik. - Wyd. 2. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1994 (Warsz. : WDN). - 127, [1] s. : ilustracje, 2 wykr. ; 20 cm.
Bibliogr. s. 127-[128].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33073 (1 egz.)
No cover
No cover
E-book
In basket
Samorząd terytorialny w Polsce znajduje się w fazie modernizacji i dostosowania do wyzwań globalnych i integracji europejskiej. Ponadto ograniczone możliwości finansowe, organizacyjne, techniczne i ludzkie samorządów terytorialnych, w stosunku do skali potrzeb i konieczności rozwiązywania coraz bardziej złożonych problemów lokalnych, powodują, że muszą one (powinny) poszukiwać rozwiązań integrujących różnych uczestników życia społeczno-gospodarczego. Problematyka publikacji koncentruje się wokół zagadnień współpracy i konkurencji międzysamorządowej i międzysektorowej w polskich gminach. Rozważania i wnioski oparto na szerokich studiach empirycznych i literaturowych oraz wynikach obszernych badań ankietowych zrealizowanych w polskich gminach. Tym samym monografia wzbogaca, nadal skromną mimo wagi zagadnienia, wiedzę na temat współpracy gmin z przedstawicielami innych sektorów. Książkę w szczególności poleca się osobom zainteresowanym problematyką samorządu terytorialnego oraz współpracy i konkurencji międzysektorowej. To kompendium wiedzy adresowane jest do szerokiego grona odbiorców: studentów, pracowników naukowych, pracowników administracji publicznej, a także przedstawicieli wszystkich sektorów współpracujących (konkurujących) z polskimi gminami.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again