Form of Work
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Author
Borzyszkowska Hanna
(2)
Józefowski Eugeniusz (1956- )
(2)
Bartel Robert
(1)
Didkowska Bernadeta
(1)
Kosztyła Bernadeta
(1)
Kowal Andrzej
(1)
Soszyński Piotr
(1)
Stefańska Anita (pedagog)
(1)
Wiażewicz-Wójtowicz Paula
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
Time Period of Creation
2001-
(10)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Audience Group
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Subject
Warsztaty artystyczne
(10)
Arteterapia
(3)
Pedagogika artystyczna
(3)
Dzieci
(2)
Edukacja artystyczna
(2)
Edukacja kulturalna
(2)
Filia nr 2 w Człuchowie (Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka ; Słupsk)
(2)
Filozofia
(2)
Metody nauczania
(2)
Nauczanie
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Kreatywność
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Studenci
(1)
Sztuka
(1)
Taniec
(1)
Teatroterapia
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Subject: time
2001-
(10)
Subject: place
Człuchów (woj. pomorskie)
(2)
Polska
(2)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(8)
Artykuł problemowy
(7)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Domain
Edukacja i pedagogika
(10)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
11 results Filter
Article
In basket
E-book
In basket
Podjęta tematyka rozważań sytuuje się na styku dwóch dużych obszarów dociekań pedagogicznych. Z jednej strony obejmuje problem pedeutologiczny, dociekając, w jakie kompetencje powinien być wyposażony współczesny nauczyciel, z drugiej zaś – aktualne problemy teorii wychowania estetycznego przez zawężenie podmiotu badań do nauczycieli muzyki. W pierwszej rozdziale skoncentrowano się na roli technologii informacyjno-komunikacyjnej we współczesnej pedagogice, ze specjalnym uwzględnieniem edukacji estetycznej, co każe również zastanowić się nad obecnością nowych mediów w sztuce. Przedstawione są tu stanowiska zarówno pedagogów, jak i teoretyków sztuki (tu głównie Ryszarda W. Kluszczyńskiego) na temat udziału nowych mediów w obydwu rozpatrywanych obszarach. Drugi rozdział dotyczy pojęcia kompetencji informatycznych nauczyciela muzyki. Opisano w nim kompetencje oraz poddano analizie dokumenty określające postulowany stan kompetencji informatycznych nauczycieli muzyki, a także ich naturalne rozwinięcie, jakim są programy kształcenia kandydatów na nauczycieli muzyki w uczelniach regionu łódzkiego. W kolejnym rozdziale zawarto metodologię badań, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Oprócz przedmiotu badań, celów, metod, technik, narzędzi, omówiono również samą organizację badań.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again