Forma i typ
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Autor
Borzyszkowska Hanna
(2)
Józefowski Eugeniusz (1956- )
(2)
Bartel Robert
(1)
Didkowska Bernadeta
(1)
Kosztyła Bernadeta
(1)
Kowal Andrzej
(1)
Soszyński Piotr
(1)
Stefańska Anita (pedagog)
(1)
Wiażewicz-Wójtowicz Paula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Temat
Warsztaty artystyczne
(10)
Arteterapia
(3)
Pedagogika artystyczna
(3)
Dzieci
(2)
Edukacja artystyczna
(2)
Edukacja kulturalna
(2)
Filia nr 2 w Człuchowie (Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka ; Słupsk)
(2)
Filozofia
(2)
Metody nauczania
(2)
Nauczanie
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Kreatywność
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Studenci
(1)
Sztuka
(1)
Taniec
(1)
Teatroterapia
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Człuchów (woj. pomorskie)
(2)
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(8)
Artykuł problemowy
(7)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
11 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Podjęta tematyka rozważań sytuuje się na styku dwóch dużych obszarów dociekań pedagogicznych. Z jednej strony obejmuje problem pedeutologiczny, dociekając, w jakie kompetencje powinien być wyposażony współczesny nauczyciel, z drugiej zaś – aktualne problemy teorii wychowania estetycznego przez zawężenie podmiotu badań do nauczycieli muzyki. W pierwszej rozdziale skoncentrowano się na roli technologii informacyjno-komunikacyjnej we współczesnej pedagogice, ze specjalnym uwzględnieniem edukacji estetycznej, co każe również zastanowić się nad obecnością nowych mediów w sztuce. Przedstawione są tu stanowiska zarówno pedagogów, jak i teoretyków sztuki (tu głównie Ryszarda W. Kluszczyńskiego) na temat udziału nowych mediów w obydwu rozpatrywanych obszarach. Drugi rozdział dotyczy pojęcia kompetencji informatycznych nauczyciela muzyki. Opisano w nim kompetencje oraz poddano analizie dokumenty określające postulowany stan kompetencji informatycznych nauczycieli muzyki, a także ich naturalne rozwinięcie, jakim są programy kształcenia kandydatów na nauczycieli muzyki w uczelniach regionu łódzkiego. W kolejnym rozdziale zawarto metodologię badań, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Oprócz przedmiotu badań, celów, metod, technik, narzędzi, omówiono również samą organizację badań.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej