Forma i typ
Artykuły
(20)
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Autor
Dymara Bronisława (1932-2013)
(2)
Pokrzycka Lidia
(2)
Bąbka Jarosław
(1)
Czarnocka Marzenna
(1)
Dobkowska Joanna (filolog)
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Fechner-Sędzicka Iwona
(1)
Foryś Maria
(1)
Gulczyńska Justyna (pedagog)
(1)
Herbst-Buchwald Ksenia
(1)
Jarmużek Joanna
(1)
Jasińska Agnieszka
(1)
Kaleta Włodzimierz
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Kujawiński Jerzy (1928- )
(1)
Kłosińska Tatiana
(1)
Marek Elżbieta
(1)
Nowak-Fabrykowski Krystyna
(1)
Obuchowska Joanna
(1)
Pankowska Dorota
(1)
Rowicka Agnieszka
(1)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(1)
Strycharska-Gać Berta
(1)
Szplit Agnieszka
(1)
Szumski Grzegorz
(1)
Taraszkiewicz Małgorzata
(1)
Truś Kinga
(1)
Witek Anna (pedagog)
(1)
Zielińska Aleksandra
(1)
Łukasik Izabella
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(28)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Temat
Współdziałanie
(30)
Rodzice
(10)
Nauczanie
(8)
Metody nauczania
(7)
Nauczyciele
(6)
Nauczanie na odległość
(4)
Uczniowie
(4)
COVID-19
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Szkolnictwo
(3)
Wychowanie
(3)
Dziecko zdolne
(2)
Integracja społeczna
(2)
Klasa szkolna (socjologia)
(2)
Kompetencje dydaktyczne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Samokształcenie
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Uczenie się
(2)
Argumentacja
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
De Bono, Edward (1933-2021)
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Dziecko trudne
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Grupy społeczne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Język angielski
(1)
Komunikacja
(1)
Kooperencja
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Mentoring
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Myślenie
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Oceny szkolne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pedagogika
(1)
Polacy za granicą
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Praca
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawa i obowiązki rodziców
(1)
Program nauczania
(1)
Programy edukacyjne (informat.)
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkolnictwo polonijne
(1)
Szkoły
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły polonijne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Tutoring
(1)
Twórcza edukacja
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Webinaria
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowawstwo
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(10)
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Językoznawstwo
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Streszczenie: Praca omawia podstawy teoretyczne procesu zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów, typologię metod i form dydaktycznych, koncepcje metodyczne stosowane w procesie dydaktyczno-wychowawczym (podająca, czynnościowa, problemowa, problemowo-grupowa, wielopoziomowa, zindywidualizowana problemowo-grupowa, twórcza proosobista, twórcza prospołeczna, "freinetowska", uspołeczniająca, wielostronna, integralna) oraz strategie metodyczne procesu zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej oparte na koncepcjach metodycznych autora. Zawiera wyniki badań skuteczności zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej opartej na integralnej koncepcji metodycznej oraz przedstawia rolę i autorytet nauczyciela w tej działalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38433 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspólnotowe programy edukacyjne / Lidia Pokrzycka // NOWA SZKOŁA. - 2011, nr 5, s.38-41.
Streszczenie: Omówienie europejskich programów edukacyjnych. Adresy przydatnych stron internetowych.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39325, 39143 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40988 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Razem można więcej. O pracy zespołowej / Agnieszka Jasińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2011, nr 2, s.149-151.
Streszczenie: Scenariusz lekcji dla gimnazjum lub liceum, którego celem jest rozwijanie umiejętności współpracy uczniów.
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44378 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom. 19 T. 19)
Wstęp także ang
Streszczenie: Streszczenie: Problematyka pedagogiki współbycia, będącej odmianą personalizmu. W ramach tej tematyki omówiono: uczenie kompleksowe, miejsca dorosłych i dzieci edukacji permanentnej ; obowiązek i pasję uczenia się, książki, lektury, czytanie ; więzi interpersonalne jako wynik kompleksowych działań, strategie twórczego uczenia się. Uczenie się kompleksowe w szkole podstawowej i w gimnazjum, edukacja kompleksowa w liceum (kształcenie i kształtowanie człowieka), klucz do fascynacji i radości w uczeniu się, istota pedagogiki współbycia (bliżej integracji człowieka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40989 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-178.
Zbiór refleksji poparty doświadczeniami autorki zebranymi podczas współpracy z programem Tempus-ADEPT i z pobytów zagranicznych - nad możliwościami zmiany tradycyjnej roli nauczyciela. Ujęła je autorka w części zatytułowane: Uczenie się (co to jest sytuacja edukacyjna): Uczysz tak, jak myślisz, że należy uczyć; Przygotowując się do lekcji; Materiały i metody (tu o metodach: burzy mózgów, aktywności kreatywnej, symulacji, kart dydaktycznych, odgrywania ról, dramy, wizualizacji); Zanim ocenisz (ocena ucznia jako wynik sprawności nauczyciela, ocena w kreowaniu procesu uczenia się uczniów); Współpraca z rodzicami (prawa rodziców do informacji: dokąd nauczyciel prowadzi dziecko).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34646 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej