Form of Work
Artykuły
(10)
Książki
(5)
Status
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Author
Dymara Bronisława (1932-2013)
(2)
Adamska Joanna
(1)
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
(1)
Kaleta Włodzimierz
(1)
Kochan-Wójcik Marta
(1)
Kujawiński Jerzy (1928- )
(1)
Lenart Regina (zarządzanie)
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Mysior Radosław
(1)
Pawłowska-Niedbała Anna
(1)
Płusa Anna
(1)
Ratajczyk Aleksandra
(1)
Strycharska-Gać Berta
(1)
Szachniuk-Albowicz Paulina
(1)
Szcześniak Małgorzata
(1)
Ziątek Michalina
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Subject
Współdziałanie
(15)
Wychowanie
(6)
Nauczanie
(3)
Rodzice
(3)
Integracja społeczna
(2)
Samokształcenie
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolnictwo
(2)
Uczenie się
(2)
Comenius (program)
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja europejska
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Komunikacja
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Mentoring
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Osobowość
(1)
Programy edukacyjne (informat.)
(1)
Samorealizacja
(1)
Twórcza edukacja
(1)
Uniwersytety dziecięce
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
15 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Book
In basket
Bibliogr.
Streszczenie: Praca omawia podstawy teoretyczne procesu zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów, typologię metod i form dydaktycznych, koncepcje metodyczne stosowane w procesie dydaktyczno-wychowawczym (podająca, czynnościowa, problemowa, problemowo-grupowa, wielopoziomowa, zindywidualizowana problemowo-grupowa, twórcza proosobista, twórcza prospołeczna, "freinetowska", uspołeczniająca, wielostronna, integralna) oraz strategie metodyczne procesu zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej oparte na koncepcjach metodycznych autora. Zawiera wyniki badań skuteczności zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej opartej na integralnej koncepcji metodycznej oraz przedstawia rolę i autorytet nauczyciela w tej działalności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38433 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39325, 39143 (2 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43744 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40988 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Nauczyciele - Nauczycielom. 19 T. 19)
Wstęp także ang
Streszczenie: Streszczenie: Problematyka pedagogiki współbycia, będącej odmianą personalizmu. W ramach tej tematyki omówiono: uczenie kompleksowe, miejsca dorosłych i dzieci edukacji permanentnej ; obowiązek i pasję uczenia się, książki, lektury, czytanie ; więzi interpersonalne jako wynik kompleksowych działań, strategie twórczego uczenia się. Uczenie się kompleksowe w szkole podstawowej i w gimnazjum, edukacja kompleksowa w liceum (kształcenie i kształtowanie człowieka), klucz do fascynacji i radości w uczeniu się, istota pedagogiki współbycia (bliżej integracji człowieka).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40989 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again