Form of Work
Artykuły
(8)
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Limont Wiesława (1949- )
(2)
Borowska Alicja
(1)
Derwich-Zdybel Samanta
(1)
Giza Teresa
(1)
Kantor Weronika
(1)
Kulak Patrycja
(1)
Nawrot Cecylia Mirela
(1)
Olczak Agnieszka
(1)
Skoczylas Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Dziecko zdolne
(9)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Twórczość
(2)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rodzice
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
9 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Zdolne dziecko / Agnieszka Olczak // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2007, nr 11, s.9-13.
Referat.
No cover
Article
In basket
Sytuacja dzieci uzdolnionych w grupie przedszkolnej / Teresa Giza // NAUCZANIE POCZĄTKOWE. - 2003/2004, nr 3, s.28-31.
Streszczenie: Jak ujawniają się zdolności dzieci w wieku przedszkolnym.
Book
In basket
Bibliogr. s. 103
Streszczenie: Autorka wychodzi od zagadnień ogólnych dotyczących cech dziecka zdolnego i różnych typów talentu. Tłumaczy kim jest dziecko "zdolne' i "utalentowane". Opisuje kontakt dziecka zdolnego i rodziców. Określa potrzeby dziecka zdolnego. przedstawia metody i formy pracy z dzieckiem zdolnym. W części praktycznej opracowania autorka charakteryzuje sposoby stymulacji procesów poznawczych dziecka zdolnego, funkcjonowanie dziecka zdolnego w przedszkolu. Prezentuje zajęcia i zabawy rozwijające zdolności, podaje zestawy kontrolne do rozpoznawania określonych zdolności dziecka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42016 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again