Form of Work
Artykuły
(10)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Author
Guillaumond Françoise
(1)
Jankowska Anna
(1)
Kowalik-Olubińska Małgorzata (1956- )
(1)
Pruska Krystyna
(1)
Pruski Krzysztof
(1)
Stępień-Rejszel Kamila Olga
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Audience Group
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Subject
Wychowanie przedszkolne
(12)
Komunikacja społeczna
(3)
Dom (antropologia)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikty szkolne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Mniejszości etniczne
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Samotność
(1)
Socjalizacja
(1)
Uczenie się
(1)
Zespół AD/HD
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
12 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
Streszczenie: Książka zawiera 52 konspekty praktycznych zajęć, których celem jest stworzenie okazji do nauki komunikowania się w grupie. Ćwiczenia ułatwiają dzieciom w grupie nawiązywanie kontaktów, wymianę doświadczeń i umocnią nawyki wspólnego działania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36488 (1 egz.)
No cover
No cover
Article
In basket
Kuba - dziecko nadpobudliwe / Ewa Szulska-Wyrwa // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2003, nr 7, s.419-421.
Streszczenie: Analiza przypadku
Book
In basket
Bibliografia przy rozdziałach.
Część I publikacji dotyczy problemu przemian współczesności i przemian dzieciństwa, w szczególności: samotności, kontaktów dzieci przewlekle chorych z rówieśnikami, roli nowych mediów (telefonów komórkowych) w życiu dziecka, postrzegania rodziny przez dzieci w młodszym wieku szkolnym, motywu domu w poezji dla dzieci w latach 1945-1955. W części II (Wczesna edukacja dzieci - szanse i ograniczenia) poruszono kwestie: indywidualizacji w edukacji początkowej, edukacji historycznej w szkole, programu wczesnej edukacji w projekcie Międzynarodowej Matury; metauczenia się dziecka, stymulowania procesu uczenia się dzieci, geometrii w wychowaniu przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42904 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again