Form of Work
Artykuły
(4)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Książki
(2)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Author
Banach Agnieszka
(1)
Biernacka Michalina
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Hetmańczyk Hewilia
(1)
Kaźmierczak Paulina
(1)
Kozłowska Ewa aut
(1)
Krzywoń Danuta
(1)
Zawada Anna
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Zabawy językowe
(4)
Dziecko
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Edukacja językowa
(1)
Gotowość szkolna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Komunikacja językowa
(1)
Kształcenie językowe
(1)
Skala Gotowości Szkolnej
(1)
Umiejętności językowe
(1)
Zabawa dziecka
(1)
Zabawy dydaktyczne
(1)
Zabawy interakcyjne
(1)
Zabawy twórcze
(1)
8 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Morze morską piosnkę gra... / Irena Micińska-Łyżniak // ŻYCIE SZKOŁY. - 2006, nr 10, s.42-46.
No cover
Article
In basket
Zabawy językowe / Małgorzata Narożnik // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2006, nr 7, s.20-21.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40991 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39722, 39715 (2 egz.)
E-book
In basket
Książka „Kraina Kreatywności – warsztat twórczego pedagoga w pracy z dziećmi”, stanowiąca kontynuację publikacji „Kraina Kreatywności – sposoby przeciwdziałania rutynie w pracy z dziećmi poprzez ekspresję twórczą i artystyczną”, odpowiada na potrzeby osób na co dzień zajmujących się odkrywaniem artystycznych zamiłowań swoich wychowanków. Rozwijanie twórczości od najmłodszych lat jest podstawą do ukształtowania w dziecku twórczego stylu życia.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Publikacja dotyczy różnych perspektyw postrzegania ludyczności. Znajdują si w niej teksty zarówno o aspektach teoretycznych pojęć gra, zabawa, ludyczność, jak i na temat konkretnych technik wykorzystywanych podczas zajęć z uczniami na odmiennych poziomach zaawansowania oraz w różnym wieku. Autorzy prezentują szerokie spektrum nie tylko zastosowania strategii ludycznych oraz istniejących w jej obrębie technik, lecz także analizy semantycznej czy społecznej głównych zagadnień, które zostały poruszone w książce. Redaktorki Monografia jest cenną pozycją budującą dyskurs glottodydaktyczny zarówno w kontekście teoretycznym, Jak i praktycznym. Otwiera nowe przestrzenie poszukiwań badawczych – związanych z analizą procesów nabywania języka oraz praktycznych – wiążących się z odkrywaniem efektywnych i atrakcyjnych metod nauczania języków obcych. Mimo iż nie wyczerpuje wszystkich zagadnień z zakresu nauczania ludycznego, stanowi swoiste kompendium dydaktyczne z perspektywy tej metodologii. Autorzy zachęcają nauczycieli do kreatywności i odwagi w przełamywaniu schematów, pokazują, że uczenie przy zastosowaniu metod ludycznych świetnie się sprawdza w nauczaniu języków obcych we wszystkich grupach wiekowych oraz podpowiadają sposoby wykorzystania różnych technik ludycznych na zajęciach. Z recenzji prof. dr hab. Anny Dunin-Dudkowskiej
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again