Form of Work
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Author
Hadwin Julie
(2)
Howlin Patricia (1946- )
(2)
Karwala Magdalena
(2)
Baron-Cohen Simon
(1)
Baron-Cohen Simon (1958- )
(1)
Hołdys Joanna
(1)
Kossewska Joanna (1963- )
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
Subject
Dziecko autystyczne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Metody nauczania
(2)
Uczucia
(2)
Alkoholizm w rodzinie
(1)
Autyzm
(1)
Dorosłe dzieci alkoholików (DDA)
(1)
Grupa terapeutyczna
(1)
Integracja społeczna
(1)
Kobieta
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Genre/Form
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46092 (1 egz.)
Book
In basket
Program działań terapeutycznych i edukacyjnych dla rodziców osób z cechami ze spektrum autyzmu (ASC) oraz nauczycieli ukierunkowany na stymulowanie trzech poziomów procesów poznawczych: percepcji (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzy (co ludzie wiedzą) oraz przekonań (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.
Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe. Program podzielony został na sześć poziomów: POZIOM 1: PROSTE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY - Rozumienie, że dziecko i nauczyciel mogą widzieć różne rzeczy. POZIOM 2: ZŁOŻONE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY - Rozumienie, że dziecko i nauczyciel patrzą na coś z innej perspektywy. POZIOM 3: ROZUMIENIE ZASADY „WIDZIEĆ ZNACZY WIEDZIEĆ” - Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio lub pośrednio. POZIOM 4: ROZUMIENIE PRAWDZIWYCH PRZEKONAŃ - Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami. POZIOM 5: ROZUMIENIE FAŁSZYWYCH PRZEKONAŃ - Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami. POZIOM 6: ROZUMIENIE PRZEKONAŃ DRUGIEGO RZĘDU - Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, oraz wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46093 (1 egz.)
Book
In basket
Rozdziały tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami.
Bibliografia przy pracach.

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 45936 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46431 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again