Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Opolska Teresa
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Czytanie
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Pisanie
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 56-60.
Publikacja przeznaczona dla nauczycieli, pedagogów i reedukatorów, ma pomagać w rozpoznawaniu przyczyn opóźnień funkcji percepcyjno-motorycznych dzieci z deficytami rozwojowymi. Opóźnienia te hamując prawidłowy przebieg procesów czytania i pisania stają się w konsekwencji przyczyną zaburzeń emocjonalnych i trudności wychowawczych. Oprócz charakterystyki zaburzeń autorka przedstawia wybrane techniki reedukacyjne i proponuje pięć metod pracy z dziećmi wymagającymi indywidualnego traktowania: Metodę Dobrego Startu; Ruchu Rozwijającego W.Sherborne; leczniczo-pedagogiczną J.Magnuskiej; tzw."18 struktur wyrazowych" oraz koncepcję procesu reedukacji B.Zakrzewskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34935 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej