Status
available
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Author
Adama Mickiewicza Uniwersytet im Instytut Pedagogiczno-Artystyczny (Kalisz )
(1)
Centner-Guz Małgorzata
(1)
Drewecka Anna
(1)
Ekert Brigitte
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grala Sylwia
(1)
Grąziewicz-Jóźwik Teresa
(1)
Guz Sabina
(1)
Just Monika Autor
(1)
Lipińska Dobiesława
(1)
Matuszczak Grzegorz
(1)
Michalik Alicja
(1)
Miłek Katarzyna
(1)
Mrozkowiak-Narożna Natalia
(1)
Młyńska Dorota
(1)
Parakiewicz Anna
(1)
Pusz Sławomira
(1)
Radomska Arleta
(1)
Skawran Katarzyna
(1)
Szulc Wita
(1)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin )
(1)
Uniwersytet im Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu
(1)
Walczak Marian (1923- )
(1)
Woźniak Mieczysław Arkadiusz
(1)
Wróbel Szymon
(1)
Zwierzchowska Iwona
(1)
Year
2020 - 2023
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
10 results Filter
No cover
Article
In basket
Wspieranie twórczego rozwoju / Teresa Grąziewicz-Jóźwik // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2013, nr 8, s. 20-23.
Streszczenie: Twórczość dziecka. Inhibitory twórczości w edukacji przedszkolnej. Rozwijanie twórczości. Gry i zabawy twórcze. Kształtowanie osobowości twórczej.
Book
In basket
Streszczenie: Z okładki: Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla rodziców, nauczycieli przedszkolnych i szkolnych oraz osób zainteresowanych rozwijaniem i pielęgnowaniem zdolności plastycznych u najmłodszych, kształtowaniem ich talentu, wrażliwości plastycznej oraz estetycznej. Autorka od wielu lat pracuje z dziećmi w przedszkolu. Na podstawie obserwacji, doświadczenia zawodowego, analizy prac swych podopiecznych, a także badań ankietowych przeprowadzonych wśród rodziców wysnuwa wnioski dotyczące kształcenia nie tylko umiejętności rysowania i posługiwania się przyborami plastycznymi, ale także wyrażania emocji poprzez rysunki. Porusza wiele ważnych i ciekawych kwestii: na co zwrócić szczególną uwagę, jak zachęcać dzieci do rysowania i malowania, jak pobudzać je do wyrażania swoich uczuć poprzez prace plastyczne i w końcu ─ jak interpretować ich prace. Zaznacza też, by nigdy nie krytykować prac dziecka, nie tłamsić jego wyobraźni, nie zniechęcać do podejmowania kolejnych prób w rysunku i w twórczości plastycznej oraz artystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43463 (1 egz.)
Book
In basket
W tej książce znajdziesz 70 ćwiczeń zgodnych z zasadami pedagogiki Marii Montessori przeznaczonych na różne pory roku. Są tu na przykład instrukcje wykonania bożonarodzeniowych dekoracji i latarni na Halloween, zabawy w pisanie, rymowanki, a nawet przepisy kulinarne i ćwiczenia jogi. Przygotowują one dziecko do nauki pisania i czytania, zapoznają z figurami geometrycznymi, rozwijają jego percepcję, motorykę oraz intelekt. Niektóre zadania można wykonywać na dworze, inne - w domu. Każde może być dla Twojego dziecka ekscytującą przygodą służąca zdobywaniu ważnych umiejętności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45355 (1 egz.)
Book
In basket

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 44178 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Rzeczywistość empiryczna - jej niepokój, niepewność źrodłem inspiracji wszelkich poszukiwań twórczych, a także stymulator aktywności poznawczej
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: W tomie przeważają teksty z zakresu historii. Z pedagogiką i psychologią zwiazane są artykuły: D. Lipińskiej "Rzeczywistość empiryczna - jej niepokój, niepewność źródłem inspiracji wszelkich poszukiwań twórczych, a także stymulator aktywności poznawczej", D. Młyńskiej "Środowisko rodzinne jako układ modyfikujacy rozwój biologiczny dziecka w wieku przedszkolnym", D. Smykowskiej "Umiejętności komunikacyjne na podstawie książki Bernabé Terrno Jiménez pt. >>Psicologia practica de la vida cotidiana<<", N. Mrozowiak-Narożnej "Sztuka - zagmatwanie czy rozwiązanie problemów współczesnej pedagogiki?", G. Kasprzaka "Szkoła w Nowym Mieście nad Wartą w XX wieku", P. Trzosa "Problematyka indywidualnych preferencji barwy instrumentalnej w świetle pedagogiki muzycznej Edwina E. Gordona", recenzja W. Szulc książki E. J. Koniecznej "Arteterapia w teorii i praktyce".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38439 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again