Forma i typ
Artykuły
(7)
Autor
Bobrowski Witold (1955- )
(1)
Chochór Urszula
(1)
Filipiak Ewa Maria
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Sochacka Urszula
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Szefler Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Nauczanie początkowe
(4)
Szkolnictwo podstawowe
(4)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Dziecko
(1)
Kaszubi
(1)
Kaszëbska spodlëcznô szkoła (Strzepcz)
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoła Podstawowa nr 4 (Żywiec)
(1)
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi (Łódź)
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy polski
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Strzepcz (woj. pomorskie)
(1)
Żywiec (woj. śląskie)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czasami wystarczy przykucnąć / Urszula Sochacka // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2015, nr 2, s. 62-71.
Streszczenie: Szkoła bez ławek, bez ocen, bez presji, wolna od stresów i napięć. Mrzonka? Utopia? Niekoniecznie. Takie szkoły istnieją naprawdę – choćby łódzka „podstawówka” numer osiemdziesiąt jeden. To „budząca się szkoła”. (http://www.psychologiawszkole.pl)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej