Forma i typ
Artykuły
(26)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Książki
(6)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(3)
Łoskot Małgorzata
(2)
Antoszewska Beata
(1)
Baranowska Aneta Sylwia
(1)
Bartoszewski Artur
(1)
Dobrołowicz Justyna
(1)
Dończyk-Hnat Zofia
(1)
Gajdzica Zenon (1970- )
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Konarzewska Anna
(1)
Kostrzewa Joanna
(1)
Kowal Stanisław
(1)
Kuligowska Krystyna
(1)
Kustosz Sylwia
(1)
Kuźmińska-Sołśnia Beata
(1)
Lewandowska-Muller Anna
(1)
Makowska Katarzyna (nauczycielka)
(1)
Marzec Magdalena
(1)
Olechowska Agnieszka
(1)
Palka Ewa
(1)
Tokarz Tomasz (1976- )
(1)
Tylman Jakub (nauczyciel)
(1)
Więckowski Ryszard
(1)
Woj Olga
(1)
Wolanin Anita
(1)
Zakrzewska-Okrojek Agata
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Świątkiewicz-Mośny Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Nauczyciele
(5)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Szkoły średnie
(3)
Wychowawcy klas
(2)
Biblioterapeuci
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Indywidualizacja (pedagogika)
(23)
Indywidualizacja nauczania
(5)
Nauczanie
(5)
Nauczyciele
(5)
Uczenie się
(5)
Uczniowie
(5)
Metody nauczania
(4)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Podmiotowość
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Dziecko zdolne
(2)
Indywidualizacja nauczanie
(2)
Język polski
(2)
Kultura szkoły
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Programy nauczania
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Szkoły
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Adaptacja kulturowa
(1)
Badania naukowe
(1)
Czas
(1)
Dzieci trzeciej kultury
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja wczesnoszkolna
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Fröbel, Friedrich (1782-1852)
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Google
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja społeczna
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Klimat szkoły
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Literatura polska
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Osobowość
(1)
Otwarte zasoby edukacyjne
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pedagogika krytyczna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Personalizm
(1)
Placówki opiekuńczo-lecznicze
(1)
Powieść
(1)
Praca zespołowa
(1)
Projektowanie
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Socjologia edukacji
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Teoria nauczania
(1)
Tutoring szkolny
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Witryna internetowa
(1)
Wychowawstwo
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Niemcy
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(12)
Artykuł problemowy
(8)
Artykuł z pracy zbiorowej
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Poradnik
(3)
Scenariusz zajęć
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(22)
Literaturoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szkolni "indywidualiści" / Anna Rzędowska // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. - 2007, nr 3, s.8-10.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11303, 11302 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14593, 14592 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Jak pokolorować szkołę : akademia kreatywnego nauczyciela / Jakub Tylman. - Warszawa: Mamania, 2023. - 235, [5] stron, [8] stron tablic : fotografie ; 22 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 230-[236].
Czy w zwykłej polskiej szkole można zacząć hodować renifery? Zorganizować prawdziwe kino, zrezygnować z prac domowych, piec ciasta, a przede wszystkim – traktować szkolną społeczność z szacunkiem dla indywidualności i potrzeb uczniów, nauczycieli i rodziców? Wyjątkowa książka nauczyciela, który od kilkunastu lat aktywnie i nieszablonowo zmienia oblicze polskiej szkoły. W książce dzieli się swoimi doświadczeniami, podpowiada rozwiązania i pokazuje, jak każdy z nas, i nauczyciel, i rodzic, może dołożyć swoją cegiełkę do przebudowy edukacji w duchu kreatywności i poszanowania dla uczniów. Nie musimy czekać bezczynnie na kolejne wielkie reformy i ustawy. Możemy zacząć od tego, co najbliżej – szkoły, w której pracujemy, placówki, do której chodzą nasze dzieci. Książkę uzupełniają wywiady z osobami aktywnie działającymi w obszarze polskiego szkolnictwa: Zyta Czechowska, Ewa drobek, Marek Grzywna, Mateusz Kacprowski, Anna Konarzewska, Roman Leppert, Iwona Pietrzak-Płchta, a także gości którzy odwiedzili Publiczą Szkołę Podstwową w Śremie: Przemek Staroń,Urszula Dudziak. #razempokolorujemyszkołę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opisano formy pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie tak, aby stwarzać mu optymalne warunki do rozwoju jego predyspozycji i umiejętności. Scharakteryzowano czynniki warunkujące poziom i strukturę zdolności matematycznych. Podano metody rozpoznawania uczniów uzdolnionych matematycznie, rolę nauczyciela w rozwijaniu umiejętności matematycznych. Określano sposoby kształtowania myślenia krytycznego, twórczego i wyobraźni. Zaprezentowano powody niepowodzeń szkolnych w nauczaniu matematyki, oraz zaakcentowano znaczenie indywidualizacji pracy na lekcjach matematyki. Umieszczono projekt kształtowania pojęcia równoległoboku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41484 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Indywidualizacja naucznia oraz praca w małych grupach jako metody i strategie dydaktyczne w edukacji wczesnoszkolnej sprzyjające osiąganiu najlepszych efektów edukacyjnych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej