Form of Work
Artykuły
(20)
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Author
Patyk Katarzyna
(4)
Hadwin Julie
(2)
Howlin Patricia (1946- )
(2)
Karwala Magdalena
(2)
Trojańska Katarzyna
(2)
Baron-Cohen Simon
(1)
Baron-Cohen Simon (1958- )
(1)
Białas-Paluch Katarzyna
(1)
Cychowska Magdalena
(1)
Davis Judith H
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Gumińska Natalia
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Krasiejko Izabela
(1)
Lansing Margaret
(1)
Marczewska Elżbieta
(1)
Mil Sławomir
(1)
Mirosław Klaudia
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Perekitko Marta
(1)
Rubiniec Jolanta
(1)
Schopler Eric (1927-2006)
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Timmins Siobhan
(1)
Waters Leslie
(1)
Łatacz Katarzyna
(1)
Year
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(24)
Language
Polish
(24)
Audience Group
Nauczyciele
(4)
Rodzice
(3)
Pedagodzy szkolni
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Subject
Dziecko autystyczne
(24)
Metody nauczania
(24)
Autyzm
(4)
Kształcenie integracyjne
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Rodzice
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Uczucia
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Gry i zabawy
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele wspomagający
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Przedszkola specjalne
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Szkoły
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczniowie
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(9)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 results Filter
Article
In basket
Dziecko autystyczne : metody i formy pracy w szkole / Katarzyna Patyk. W: Nowa Szkoła. 2009, nr 5, s. 45-53. - 2009.
Bibliogr.
No cover
Article
In basket
No cover
No cover
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Wsparcie rodziny dziecka z autyzmem w systemie edukacji / Elżbieta Marczewska. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. 2016, nr 3, s. 32-37. - 2016.
Bibliogr. s. 37.
Streszcz. ang.
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46092 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46601 (1 egz.)
Book
In basket
Program działań terapeutycznych i edukacyjnych dla rodziców osób z cechami ze spektrum autyzmu (ASC) oraz nauczycieli ukierunkowany na stymulowanie trzech poziomów procesów poznawczych: percepcji (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzy (co ludzie wiedzą) oraz przekonań (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.
Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe. Program podzielony został na sześć poziomów: POZIOM 1: PROSTE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY - Rozumienie, że dziecko i nauczyciel mogą widzieć różne rzeczy. POZIOM 2: ZŁOŻONE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY - Rozumienie, że dziecko i nauczyciel patrzą na coś z innej perspektywy. POZIOM 3: ROZUMIENIE ZASADY „WIDZIEĆ ZNACZY WIEDZIEĆ” - Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio lub pośrednio. POZIOM 4: ROZUMIENIE PRAWDZIWYCH PRZEKONAŃ - Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami. POZIOM 5: ROZUMIENIE FAŁSZYWYCH PRZEKONAŃ - Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami. POZIOM 6: ROZUMIENIE PRZEKONAŃ DRUGIEGO RZĘDU - Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, oraz wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46093 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again