Form of Work
Artykuły
(14)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Author
Borzęcka Anna
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Grycman Magdalena (1961- )
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(15)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Subject
Dziecko
(8)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Komunikacja wspomagająca
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Samodzielność
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kształcenie poszukujące
(1)
Neurologia dziecięca
(1)
Recenzja
(1)
Recenzje
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Samodzielność poznawcza
(1)
Uczenie się
(1)
Urazy
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Domain
Edukacja i pedagogika
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
15 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Ćwiczmy razem z dzieckiem / Ilona Pawlik // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2009, nr 3, s.52-53.
No cover
Article
In basket
No cover
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Ważny i potrzebny podręcznik / Marta Ziółkowska - Sobecka // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2001, 6, s.371-372.
Streszczenie: Rec.:Edyta Gruszczyk-Kolczyńska,Ewa Zielińska, Wspomaganie rozwoju umysłowego trzylatków i dzieci starszych wolniej rozwijających się.Książka dla rodziców,terapeutów,nauczycielek przedszkola, Warszawa 2000,WSiP,ss.244.
E-book
In basket
Prezentowana publikacja wpisuje się w obszar zagadnień dotyczących trudności w nauce oraz niepowodzeń szkolnych, które na gruncie polskim stały się przedmiotem szczególnych analiz dopiero na początku lat sześćdziesiątych. Zawiera dwadzieścia tekstów o charakterze interdyscyplinarnym, dotyczących genezy edukacyjnych sytuacji trudnych dzieci, konsekwencji jakie z sobą niosą w wymiarze indywidualnym i społecznym, a także sposobów ich minimalizowania i przezwyciężania oraz konstruktywnego wykorzystania w celu osiągania przez uczniów sukcesu szkolnego i życiowego. Przeciwwagą dla niepowodzeń szkolnych, trudnych przestrzeni edukacyjnych dzieci jest edukacja wsparcia, chroniąca dziecko przed samotnością związaną ze złożonością obszarów sytuacji niepomyślnych, z którymi się ono zmaga, wychodząca naprzeciw „pedagogii szkolnego sukcesu” i wykorzystywania potencjału rozwojowego każdego ucznia. W zasygnalizowaną problematykę wpisują się poszczególne obszary edukacyjnych przestrzeni sytuacji trudnych dzieci rozpatrywane w niniejszej publikacji, odnoszące się do wymiaru kulturowego i cywilizacyjnego, uwarunkowań rodzinnych i szkolnych, wybranych obszarów nauczania, a także niepełnosprawności i rozwiązywania problemów społecznych. Interdyscyplinarny wymiar tekstów (pedagogiczny, psychologiczny, socjologiczny, terapeutyczny) ukazuje wieloaspektowość poruszanych, niezwykle istotnych wątków, ważących o edukacyjnych i biograficznych losach współczesnych dzieci.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again