Form of Work
Książki
(13)
Artykuły
(5)
E-booki
(5)
IBUK Libra
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(13)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Author
Zawada Anna
(6)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Frydrychowicz Anna
(2)
Misiorna Elżbieta
(2)
Pietrzak-Kurzac Magdalena
(2)
Rusiak Patrycja
(2)
Szczepkowska-Szczęśniak Katarzyna
(2)
Wiejak Katarzyna
(2)
Brycz Bogumiła
(1)
Chodoń Irena
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Grządkowska Anna
(1)
Grządkowska Anna. Umiejętności społeczne dzieci
(1)
Hornowska Elżbieta
(1)
Kozłowska Ewa
(1)
Kozłowska Ewa aut
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Koźniewska Elżbieta
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna. Rozwój i ocena umiejętności czytania dzieci sześcioletnich
(1)
Michalak Renata
(1)
Michalak Renata. Konteksty gotowości szkolnej
(1)
Misiński Andrzej aut
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Oszwa Urszula. Rozwój i ocena umiejętności matematycznych dzieci sześcioletnich
(1)
Pawlina Maria red
(1)
Plopa Mieczysław (1948- )
(1)
Syroka Wojciech
(1)
Vizja Press&IT
(1)
Wrońska Jadwiga
(1)
Ziętkiewicz Ewa (1949-2020)
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Skala Gotowości Szkolnej
(9)
Dziecko
(8)
Gotowość szkolna
(7)
Skala inteligencji Wechslera
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Czytanie
(1)
Diagnoza
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko sześcioletnie
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Gry i zabawy
(1)
Hipnoza
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Komunikacja językowa
(1)
Matematyka
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Oceny szkolne
(1)
Podręczniki
(1)
Rodzina problemowa
(1)
Skala
(1)
Skala Davisa
(1)
Skala Postaw Rodzicielskich
(1)
Skala Wechslera
(1)
Skala ocen (szkolnictwo)
(1)
Trudności w uczeniu się
(1)
Umiejętności językowe
(1)
Umiejętności społeczne
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Poradnik
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
23 results Filter
No cover
Article
In basket
Remont - zadania dla SP / Jadwiga Bąk // MATEMATYKA. - 2009, nr 8, s.496-497.
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33552 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Opis wg segregatora. Na segregatorze i okładce zeszytów: Badanie gotowości szkolnej sześciolatków.
Bibliografia w zeszytach.
Zawiera: Skala Gotowości Szkolnej : podręcznik / Anna Frydrychowicz [et al.]. Konteksty gotowości szkolnej / Renata Michalak, Elżbieta Misiorna. Zabawa i nauka w grupie / Ewa Kozłowska [et al.]. Osiąganie samodzielności / Katarzyna Szczepkowska-Szczęśniak [et al.]. Umiejętności społeczne dzieci / Anna Grządkowska, Magdalena Pietrzak-Kurzac, Patrycja Rusiak. Rozwój i ocena umiejętności czytania dzieci sześcioletnich / Grażyna Krasowicz-Kupis. Rozwój i ocena umiejętności matematycznych dzieci sześcioletnich / Urszula Oszwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39726, 39719 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Rodzice a młodzież : teoria i metoda badania / Mieczysław Plopa. - Warszawa : Vizja Press&IT, 2012. - 217 s. : ilustracje ; 25 cm.
Bibliogr. s. 179-200
Streszczenie: Autor ukazał kształtowanie się koncepcji samego siebie w czterech okresach rozwojowych (rozwój poznawczy, rola środowiska społecznego). Zaprezentował nową wersję Skali Postaw Rodzicielskich (SPR-2) przeznaczonej do badania postaw wychowawczych rodziców w percepcji młodzieży.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43906 (1 egz.)
No cover
No cover
Article
In basket
Inteligencja to nie wszystko / Jadwiga Wrońska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2011, nr 2, s.61-69.
Streszczenie: Poziom inteligencji, jak go zmierzyć i jak pozytywnie wpływać na jego wykorzystanie.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39506 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39720, 39713 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39721, 39714 (2 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
(Badanie Gotowości Szkolnej Sześciolatków)
Płyta zawiera podręcznik i program do wypełniania arkuszy obserwacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 138 D, 137 D (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40508 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39723, 39716 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39724, 39717 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39725, 39718 (2 egz.)
Book
In basket
Mój świat : jak oceniać w kształceniu zintegrowanym / Irena Chodoń, Ewa Ziętkiewicz. - Wydanie drugie. - Wrocław ; Warszawa : Wydawnictwa Szkolne PWN, 2003. - 132 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia.
Streszczenie: Miejsce oceny opisowej w toku planowania pracy. Zasady konstruowania oceny śródrocznej i końcoworocznej. Przykłady współpracy z rodzicami przy ocenianiu. W aneksie: tabela rozwoju psychofizycznego dzieci od 7. do 12. roku życia; przykłady fiszek autokorektywnych; wybrane przepisy prawne dotyczące oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46321 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39722, 39715 (2 egz.)
E-book
In basket
Książka koncentruje się na znaczeniu niektórych kompetencji w życiu jednostki. Są to m.in. takie zdolności i postawy, jak: empatia, psychowzroczność, umiejętność komunikacji międzypokoleniowej, obywatelskość i tolerancja, umiejętności w zakresie zarządzania stresem i czasem. Autor przewiduje również, jakie kompetencje będą miały znaczenie w epoce budowania nowego porządku społecznego po epidemii koronawirusa. W obliczu społeczeństwa jutra zmiana dotychczasowych nawyków i zbudowanie trwalszych form wspólnotowości stanie się koniecznością. Adresaci: Książka przeznaczona jest dla nauczycieli, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również pracowników działów kadr, menedżerów i przedsiębiorców obserwujących rozwój rynku pracy, a także studentów kierunków nauczycielskich, psychologii oraz pedagogiki.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Efektywność, jako immanentny atrybut ludzkiego działania, w warunkach zmieniających się paradygmatów zarządzania organizacjami pozostaje od stuleci przedmiotem ożywionego zainteresowania. Niektórzy sugerują, że mamy do czynienia wręcz z „terrorem efektywności”1. J.G. March i R.I. Sutton podkreślają, że dociekania dotyczące natury, pomiaru i oceny efektywności w naukach o organizacji należą do najbardziej intensywnych2. Wynika to zapewne z pojemności i wielowymiarowego charakteru kategorii efektywności, a także z możliwości ciągłej poprawy relacji pomiędzy uzyskanymi wynikami a nakładami koniecznymi do ich osiągnięcia. Powszechność zainteresowania efektywnością wynika także ze statusu imperatywu odnoszącego się do wszystkich poziomów gospodarowania (makro, mezo, mikro), do zarówno krótkiego (operacyjnego), jak i strategicznego horyzontu działania, do różnego rodzaju działań, obszarów funkcjonalnych w poszczególnych sektorach (tj. w ramach organizacji komercyjnych, publicznych i non-profit). Jednocześnie chodzi o efektywność rozumianą jako zdolność do wzrostu i rozwoju (efektywność dynamiczną nawiązującą do teorii zdolności dynamicznych) i tą, która jest skoncentrowana na unikaniu marnotrawstwa poszczególnych zasobów i ich optymalnej alokacji (efektywność statyczna nawiązującą do teorii zasobowej)3. Pojawianie się nowych zjawisk, dynamika ich rozprzestrzeniania się i coraz większa rola w procesach gospodarowania (choćby takich jak struktury sieciowe, rynki kapitałowe, relacje społeczne) powodują otwieranie się nowych pól badawczych, zachęcając do poszukiwania odpowiedzi na pytania dotyczące istoty, uwarunkowań, narzędzi do pomiaru i dezyderatów do kształtowania pożądanej efektywności działania w wymiarze indywidualnym i zespołowym. Jeśli weźmiemy pod uwagę to, że osiąganie efektywności jest podstawą naturalnego dążenia organizacji do sukcesu, a z drugiej strony − że kluczowe dla osiągania tej efektywności są zdolność do przezwyciężania sprzeczności organizacyjnych (ambiwalencji) oraz tworzenie warunków do wzajemnego dopasowania poszczególnych elementów organizacji, tj. zapewnienie ich spójności, pojawia się (w ramach aplikacyjności badań) zapotrzebowanie na formułowanie zaleceń, w jaki sposób tę efektywność osiągać w warunkach obecnego tempa zmian, turbulencji otoczenia i hiperkonkurencji. Powyższe przesłanki spowodowały pojawienie się − jako kontynuacja problematyki efektywności4 − kolejnego zbioru artykułów prezentujących rozważania teoretyczne oraz wyniki badań empirycznych. W imieniu redaktorów pragniemy podziękować Autorom za udział w dyskursie naukowym oraz wszystkim pleno titulo Recenzentom za przygotowanie recenzji, czym wydatnie przyczynili się do podniesienia poziomu merytorycznego niniejszego opracowania.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again