Forma i typ
Artykuły
(167)
Książki
(127)
Publikacje naukowe
(104)
Publikacje fachowe
(66)
E-booki
(35)
IBUK Libra
(35)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(114)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(127)
Autor
zbiorowa Praca
(6)
Bartusik Katarzyna (1969- )
(5)
Buszman-Witańska Maria
(5)
Falkowski Andrzej (1953- )
(5)
Majkusiak Danuta
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Otolińska Renata
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Czakon Wojciech
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Madalińska-Michalak Joanna (1965- )
(3)
Seta Magdalena
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Wawak Sławomir (1975- )
(3)
Ćwiklicki Marek
(3)
Brańka Sebastian
(2)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Cabała Paweł
(2)
Czekaj Janusz
(2)
Dobrowolski Zbysław
(2)
Dyduch Wojciech (1974- )
(2)
Fazlagić Amir Jan
(2)
Figiel Adam
(2)
Gawrecki Lechosław (1942- )
(2)
Griszel Weronika
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kauf Sabina
(2)
Manczak Iryna
(2)
Marek Jerzy (pedagog)
(2)
Małkus Tomasz
(2)
Mesjasz Czesław
(2)
Mesjasz Czesław (1954- )
(2)
Nowak Mariusz
(2)
Pioterek Paweł
(2)
Pokrzycka Lidia
(2)
Przybysz Janina
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Rosalska Małgorzata
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tańska Angelika
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Warwas Izabela
(2)
Woźniak Krzysztof (organizacja i zarządzanie)
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zadęcka Ewa
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Antczak Mariola
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Banaszak Sławomir (1973- )
(1)
Baran Jolanta (nauki techniczne)
(1)
Bartołd Robert
(1)
Batko Aneta
(1)
Bezzina Christopher
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bieńkowska Jolanta (zarządzanie)
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borowiec-Gabryś Monika
(1)
Bratnicki Mariusz (1947- )
(1)
Briciu Arabela
(1)
Briciu Victor-Alexandru
(1)
Brzezińska Danuta
(1)
Brzeziński Łukasz (pedagog)
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bularca Maria Christina
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Bykowski Igor
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Coman Claudiu (1968- )
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czarniawska Barbara (1948- ). Kierowanie w kulturze
(1)
Czarnocka Marzenna
(1)
Czech Alojzy
(1)
Czerw Monika
(1)
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Danieluk Maciej
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dobosz Maria
(1)
Dorożyńska Agnieszka
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dziubińska Agnieszka
(1)
Dąbrowska-Bąk Maria
(1)
Dąbrowska-Samaszko Joanna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elsner Danuta
(1)
Fic Daniel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(68)
2010 - 2019
(197)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(176)
1989-2000
(7)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(330)
Język
polski
(315)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(21)
Menedżerowie
(18)
Studenci
(11)
Dyrektorzy szkół
(5)
Pracownicy naukowi
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Nauczyciele
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Bibliotekarze
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy zawodowy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Ekonomiści
(1)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracodawcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Temat
Marketing
(70)
Zarządzanie
(47)
Biblioteki szkolne
(30)
Bibliotekarstwo
(21)
Szkolnictwo
(21)
Przedsiębiorstwo
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Dyrektorzy szkół
(14)
Marketing terytorialny
(11)
Reklama
(10)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Kultura organizacyjna
(8)
Przywództwo
(8)
Public relations
(8)
Turystyka
(8)
Zarządzanie oświatą
(8)
Media społecznościowe
(7)
Projektowanie
(7)
Kadry
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Menedżerowie
(6)
Motywacja pracy
(6)
Promocja czytelnictwa
(6)
Biblioteka
(5)
Biblioteka szkolna
(5)
Coaching
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Miasta
(5)
Organizacje
(5)
Oświata
(5)
Praca
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Biblioteki
(4)
Etyka biznesu
(4)
Globalizacja
(4)
Innowacje
(4)
Joomla!
(4)
Marketing a bibliotekarstwo
(4)
Motywacja
(4)
Nauczyciele
(4)
Poradnictwo zawodowe
(4)
Prakseologia
(4)
Przedszkola
(4)
Strony WWW
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
Dokumenty
(3)
Ekologia
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Kariera
(3)
Kobieta
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konflikt
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kształcenie
(3)
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
(3)
Negocjacje
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja
(3)
Patologia społeczna
(3)
Polityka oświatowa
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Stereotyp
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Agroturystyka
(2)
Analiza SWOT
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Biblioteka publiczna
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Blogi
(2)
Decyzje
(2)
Design thinking
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Facebook
(2)
Finanse
(2)
Finansowanie
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Grywalizacja
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Książka
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Temat: dzieło
Kierowanie w kulturze
(1)
Temat: czas
2001-
(109)
1901-2000
(10)
1989-2000
(7)
1945-1989
(3)
1989-
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(41)
Bolonia (Włochy)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Islandia
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Niemcy
(1)
Powiat lęborski (woj. pomorskie)
(1)
Rumunia
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szprotawa (woj. lubuskie, pow. żagański, gm. Szprotawa)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(64)
Artykuł problemowy
(62)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(46)
Artykuł z czasopisma fachowego
(44)
Podręcznik
(27)
Artykuł fachowy
(22)
Opracowanie
(14)
Praca zbiorowa
(14)
Poradnik
(13)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(10)
Artykuł z czasopisma naukowego
(9)
Monografia
(7)
Poradniki
(7)
Raport z badań
(7)
Artykuł przeglądowy
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Publikacje
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Bibliografia
(1)
Kalendarium
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Reportaż
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Statut
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(181)
Edukacja i pedagogika
(44)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(24)
Socjologia i społeczeństwo
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Psychologia
(16)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Nauka i badania
(7)
Filozofia i etyka
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Transport i logistyka
(3)
Historia
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kulinaria
(1)
Ochrona środowiska
(1)
330 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Data zmiany: 09.05.2024
Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. Ze wstępu Autora Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej. Dr Jolanta Tkaczyk
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 09.05.2024
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji. Rozdział pierwszy prezentuje istotę oraz genezę marketingu, a także marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując również na kierunki rozwoju. W rozdziale drugim przedstawiono odrębności marketingu w odniesieniu do podstawowych rynków, a mianowicie rynku dóbr konsumpcyjnych, rynku instytucjonalnego, sektora usług i organizacji non profit. Rozdział trzeci zawiera rozważania na temat procesu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, jest wzbogacony klasyfikacją i oceną różnych typów strategii. Kontynuacja tej problematyki, odniesiona do strategii konkurowania oraz budowania przewagi konkurencyjnej z uwzględnieniem modelu M. Portera, stanowi treść rozdziału czwartego. Istotą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem jest wiedza na temat zachowań konsumentów oraz segmentów rynkowych. W rozdziale piątym scharakteryzowano zachowania konsumentów, omówiono proces decyzyjny na różnych rynkach, krytycznie opisano trendy zachowań konsumentów, a także odwołano się do ekonomii behawioralnej i wyników badań neuromarketingowych. W rozdziale szóstym przedstawiono istotę oraz kryteria segmentacji, a także ich znaczenie w pozycjonowaniu produktów i marek. Rozdział siódmy poświęcono omówieniu metod badania potrzeb oraz zachowań konsumentów. Wiedząc, że konsumenci są w centrum zainteresowania marketingowego przedsiębiorstwa, przybliżono sposoby pozyskiwania informacji oraz metody badań ilościowych i jakościowych. W rozdziale ósmym zaprezentowano zagadnienia związane z produktem, cyklem jego życia, zarządzaniem portfelem produktów, zadaniami menedżera produktu, strategią wprowadzania nowego produktu na rynek oraz strategią opakowania. Rozdział dziewiąty skupia uwagę Czytelnika na sposobach budowania pozycji marki oraz zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa. W rozdziale dziesiątym opisano strategie cenowe, wskazując na znaczenie wartości w procesie budowania oferty przedsiębiorstwa. Kolejny, jedenasty rozdział zawiera rozważania na temat zarządzania dystrybucją. Obok treści związanych ze strategią dystrybucji pokazano trendy, które są obserwowane w tym obszarze. Rozdziały dwunasty i trzynasty przedstawiają sposoby i formy komunikacji. W pierwszym z nich skoncentrowano się na wyjaśnieniu form i narzędzi komunikacji masowej, a w drugim przedstawiono sposoby komunikacji bezpośredniej. Podstawą działań operacyjnych przedsiębiorstwa jest z reguły plan marketingowy. Rozdział czternasty zawiera omówienie procedury, etapów oraz struktury planu marketingowego w przedsiębiorstwie. W rozdziale końcowym, piętnastym, wskazano na istotę i znaczenie kontroli działalności marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru wyników i audytu marketingowego oraz organizacyjnych aspektów kontroli marketingu. Wychodząc z założenia, że przygotowany podręcznik ma służyć zdobywaniu wiedzy z zakresu marketingu oraz umiejętności jej praktycznego wykorzystania, na końcu każdego z rozdziałów zawarto pytania oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Duża część proponowanych zadań może być wykonywana w zespołach, co ma służyć zdobywaniu kwalifikacji w zakresie pracy grupowej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 09.05.2024
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw. Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 09.05.2024
Publikacja darmowa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
Data zmiany: 06.05.2024
Niepokorne pokolenie milenium : czego pragnie na rynku pracy? / Dominika Maciołek. - Warszawa : Difin, 2019. - 205, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronie [207].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48433 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 25.04.2024
Na okładce podtytuł: przykłady i gotowe wzory dokumentów. Na stronie tytułowej: Patron medialny: portaloświatowy.pl.
Wykaz aktów prawnych na stronach 335-338.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 24.04.2024
Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy / Piotr Bucki. - Warszawa : PWN, 2022. - 381, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48387 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 23.04.2024
Na okładce: Aktualne i najnowsze metody, instrumenty oraz trendy w obszarze zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi wynikające z przeobrażeń widocznych na rynku pracy, zmian społecznych, ekonomicznych oraz pokoleniowych.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 131-155. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 23.04.2024
Nowoczesne zarządzanie : podstawy zarządzania / redakcja naukowa Katarzyna Łukasiewicz, Piotr Pietrzak. - Wydanie I (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 305 stron : ilustracje ; 24 cm.
W obrębie wydania dodruk w roku 2024.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Dla studentów, początkujących menedżerów oraz osób, które rozpoczynają swoją drogę w świecie zarządzania organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 48373
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 48363
Książka
W koszyku
Data zmiany: 20.04.2024
Podstawy zarządzania / Kazimierz Zimniewicz. - Wydanie I - Poznań : Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości ; Wrocław : Holding Edukacyjny - Paweł Pietrzyk, 2001. - 137 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia
Skrypt dla studentów WSZiB.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41605 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Data zmiany: 04.03.2024
Bibliografia na stronach [199]-200.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48269 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43536 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej