Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Fanning Patrick
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Kos Ewa (1982- )
(1)
Lev Avigai
(1)
McKay Matthew (1948- )
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Ploch Leszek
(1)
Popiołek Katarzyna
(1)
Rola Beata (pedagog)
(1)
Rożek Agnieszka
(1)
Skeen Michelle
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Zaangażowanie interpersonalne
(5)
Kobieta
(2)
Absolwenci szkół podstawowych
(1)
Asertywność
(1)
Autonomia (pedagogika)
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Globalizacja
(1)
Inność
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kształcenie
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieodpłatna praca domowa
(1)
Ojcostwo
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Satysfakcja ze związku
(1)
Terapia Akceptacji i Zaangażowania (ACT)
(1)
Terapia schematów
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Wczesne nieadaptacyjne schematy
(1)
Współdziałnie
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł publicystyczny
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46841 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Seria: Publikacje Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (5), ISSN 2719-8065 Monografia zawiera teoretyczne i praktyczne rozważania na temat motywacji w edukacji językowej ukazanej przez autorów zarówno z perspektywy nauczającego i uczącego się w różnych grupach wiekowych, na różnych poziomach zaawansowania językowego, a tym samym w różnych kontekstach edukacji językowej: w szkole, na studiach neofilologicznych czy też niefilologicznych (lektoraty językowe). Całość zebranych tekstów podzielona została na trzy części tematyczne obejmujące pojęcie motywacji i czynników motywacyjnych w glottodydaktyce, motywację w różnych kontekstach edukacyjnych oraz zastosowanie nowych technologii w rozwijaniu motywacji w ujęciu praktycznym. Wybór tekstów powinien skłonić Czytelnika do refleksji nad tym czym jest motywacja, jakie czynniki na nią wpływają, jaką rolę odgrywa w jej kształtowaniu nauczyciel glottodydaktyk.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej