Forma i typ
Artykuły
(4)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Autor
Beldzik Ewa
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Domagalik Aleksandra
(1)
Kontrymowicz-Ogińska Halszka
(1)
Rojczyk Agnieszka
(1)
Rymarczyk Krystyna
(1)
Sobczak Pamela
(1)
Szymusiak Henryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Neuroobrazowanie
(4)
Mózg
(2)
Chorzy z uszkodzeniem mózgu
(1)
Chronotyp
(1)
Cyberkultura
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Metody badawcze
(1)
Neurobiologia
(1)
Neuronauka poznawcza
(1)
Neurony lustrzane
(1)
Opony mózgowo-rdzeniowe
(1)
Pokolenie Y
(1)
Rytm dobowy
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Torbiel
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Układ nerwowy
(1)
Zaburzenia snu
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie wybranych zagadnień dotyczących stosowania najnowszych i najbardziej zaawansowanych metod oraz narzędzi współczesnej neuronauki do badania zachowań konsumentów. Neuronauka konsumencka i jej praktyczne zastosowanie w biznesie – czyli neuromarketing – opierają się na wynikach badań uzyskanych przy użyciu metodologii i narzędzi stosowanych w diagnostyce medycznej. Większa część książki poświęcona jest więc przeglądowi metod badawczych i wybranych rezultatów, które zgromadzono dotychczas w setkach pasjonujących neuronaukowych eksperymentów. Mam nadzieję, że lektura tej książki uzmysłowi Czytelnikowi, że neuronauka – dzięki postępowi technologicznemu oraz innowacyjnym rozwiązaniom stosowanym w neuroobrazowaniu i nieinwazyjnych pomiarach psychofizjologicznych – jest potężnym narzędziem do badania nieświadomych reakcji i funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej wiemy teraz znacznie więcej o ludzkich reakcjach, o postrzeganiu, przetwarzaniu, ocenianiu oraz wykorzystywaniu wewnętrznych sygnałów i zewnętrznych bodźców w procesach decyzyjnych w codziennym życiu oraz w kontekście społecznym.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej