Forma i typ
Artykuły
(4)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Skrzyński Dariusz
(2)
Gołubiew Katarzyna
(1)
Matusek Beata
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Przybyła Mariusz
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Bibliotekarze
(1)
Temat
Praca zdalna
(4)
Epidemie
(3)
COVID-19
(2)
Covid-19
(2)
Kwarantanna (medycyna)
(2)
Nauczyciele
(2)
Prawo pracy
(2)
Płaca
(2)
Ubezpieczenia chorobowe
(2)
Akademia Zdalnej Edukacji
(1)
Biblioteki
(1)
Innowacje
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Moodle
(1)
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej (Warszawa)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł fachowy
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Kompetencje cyfrowe i ich cyfrowy rozwój / Marlena Plebańska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 222 strony : wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 167-171.
Finansowanie: Ministerstwo Edukacji i Nauki (Polska)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48468 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Covid-19 : nauczyciel na kwarantannie / Dariusz Skrzyński. W: Biblioteka w Szkole : czasopismo pracowników bibliotek oświatowych. 2020, nr 11, s. 10-12. - 2020.
Wykaz aktów prawnych na stronie 12.
E-book
W koszyku
Głównymi obszarami związanymi z podejmowaną problematyką badawczą i dydaktyczną Autora są nowe media oraz ich wpływ na jednostkę i zbiorowości, w tym: współczesne ujęcia i perspektywy rozwojowe kształcenia na odległość (m-learning, b-learning); platformy edukacji zdalnej; kreatywność, innowacyjność (online); zjawisko luki cyfrowej; konwergencja mediów; dydaktyka szkoły wyższej; zarządzanie szkołą wyższą; metodyki w organizacjach harcerskich; cyborgizacja edukacji; gamifikacja edukacji; bezpieczeństwo w systemach edukacyjnych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Celem badań opisywanych w niniejszej monografii uczyniono analizę związków zachodzących pomiędzy korzystaniem z nowoczesnych technologii informacyjnych a zagrożeniami płynącymi z mass mediów z perspektywy nauczyciela, rodzica i dziecka. W niniejszym opracowaniu poruszamy kwestię kompetencji informatycznych i społeczno-wychowawczych nauczyciela i rodzica w odniesieniu do wykorzystywania nowoczesnych narzędzi technologicznych, monitorowania kontaktu z cyberświatem, w tym gier komputerowych oraz poziomu dostępności cyberprzestrzeni dla młodego użytkownika – ucznia. Spośród wielu metod badawczych w wybranych i omawianych w niniejszym opracowaniu pracach dotyczących kwestii cyberprzestrzeni, podstawową metodą badawczą była metoda sondażu diagnostycznego.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
OD REDAKCJI JAK KSZTAŁCIĆ SOCJOLOGÓW? Niniejszy zeszyt Przeglądu Socjologicznego jest poświęcony problemom dydaktycznym. Jakkolwiek dydaktyka dominuje w codziennej działalności nauczycieli akademickich, rzadko jest przedmiotem debaty ponadlokalnej (czyli dotyczącej bieżących spraw organizacyjnych), analizującej sens i charakter studiów socjologicznych. Jesteśmy w trakcie przemian szkolnictwa wyższego ze względu na nowe Ustawy oraz wdrażanie doświadczeń i ustaleń Unii Europejskiej (proces boloński, krajowe ramy kwalifikacyjne). Przemiany te są odpowiedzią na wyzwania współczesności. Są też przedmiotem dyskusji w środowisku socjologów, w ramach Konferencji Instytutów Socjologii, na konferencjach (m.in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – listopad 2010) i na Zjeździe w Krakowie (wrzesień-2010). Takie właśnie są źródła prezentowanych tekstów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej